| Profile | top | Diary |

link.gifWel­come to my blog. I am Ja­pan­ese, and my job is so called com­mu­nic­a­tion plan­ner in the ad­vert­ising in­dustry. But my job is bor­der­less. For ex­ample, I am a mar­ket­ing plan­ner, a me­dia con­sult­ant, colum­nist, and web­site pro­du­cer. In the past few years, I am ex­pand­ing my work field to North-East Asia. Es­pe­cially the Worlds eye zoom­ing cit­ies, Shang­hai and Beijing in­clud­ing Tokyo of course. >> Wanna know me more?

Twitter Stream

2011年06月19日

Jun 19, 2011


  • #Ads 『2010年の日本のエンタテイメント&メディア市場は1,740億ドルで、米国に続き第2位、アジア市場の44.1%を占める』(参考リンク) (PwC Japan) posted at 03:46:22



  • #Biz 注目すべきは、『アウトプットそのもの』ではなく、『モノの見方(視座)・捉え方』と『発想・思考アプローチ・プロセス』 posted at 12:44:04
    - - -
     ※加筆:これがなかったら、すべては「偶然の産物(まぐれ)」とも言えるよね。





posted by 石山城 at 23:59 | Comment(0) | TrackBack(0) | Diary / 日記| edit | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする
この記事へのコメント
コメントを書く
お名前: [必須入力]

メールアドレス:

ホームページアドレス:

コメント: [必須入力]

認証コード: [必須入力]


※画像の中の文字を半角で入力してください。

この記事へのトラックバック

▲ Top page
×

この広告は180日以上新しい記事の投稿がないブログに表示されております。